[Vide0] “Pakcik Calculator” – Cara Pak Cik Kedai Ini Kira Makanan Buat Ramai Kagum.

Umum mengetahui, rest0ran dan kedai makan kini sudah boleh mula beropera$i seperti biasa dengan $yarat anda me$tilah lengk4p dua do$ vaks1n

Setelah sekian lama terkvrung di rumah, pera$aan r1ndu nak makan di restoran itu me$ti mvncul kan. Jadi, tidak ha1ranlah kenapa restoran sering penvh.

Namun, lain pula dengan v1deo yang tvlar di TikTok ini apabila seorang pak cik meng1ra makanan di kedainya telah mencur1 tumpuan ramai.

Lihat video penuh sila tekan di bawah:

VIDEO

Rileks kira harga makanan dengan laju. Menerusi v1deo tersebut, seorang wanita berkongs1 ak$i seorang pak cik meng1ra ket1ka dia baru selesai makan di $alah sebuah restoran.

Kelihatan pak cik itu pada awalnya melihat makanan tersebut sebelum dia mengambil sedikit masa untuk meng1ra harga semua makanan itu.

Namun, apa yang lebih mencur1 tvmpuan adalah caranya meng1ra yang sangat laju dan memberikan jumlah harga makanan itu yang telah menarik perhatian ramai.

Image from @adlinazohdi (TikTok)

Image from @adlinazohdi (TikTok)

“S1fir ni orang lama je tahu” – Net1zen

Dalam pada itu, tinjavan di ruangan k0men mendapati rata-rata net1zen turut berkongs1 peng4laman sama ke kedai itu. Ada juga yang memberikan pelbagai reak$i mengena1nya. Video berken4an telah meraih 393K views, 18.5K likes dan 388 c0mments di TikTok.

Berikut di bawah adalah antara k0men daripada net1zen di TikT0k:

$ifir ini orang lama jer tahu.

 

 

Sumber: Seismik

Be the first to comment on "[Vide0] “Pakcik Calculator” – Cara Pak Cik Kedai Ini Kira Makanan Buat Ramai Kagum."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*