Gelagat Ibu ‘Pr4nk’ Anak Buat Netizen Turut Sama Terkejut.

Bergurau senda sesama ahli keluarga tentunya dapat menger4tkan lagi hubungan di antara keluarga terutamanya mereka dengan perbez4an umur yang ketara. Sama juga macam gelag4t seorang gadis ini yang menjad1 mang$a u$ikan si ibu yang gemar mengu$ik anaknya ini.

Malah gelag4tnya yang berjaya dikejvtkan oleh si ibu turvt mencu1t hati net1zen apabila si ibu siap meny4mar menjad1 h4ntu untuk kejvtan itu. Kebanyakan net1zen turut sama terh1bur melihat usaha ibu gadis itu yang sanggup mel4kukan pr4nk tersebut.

Di dalam v1deo yang dikongs1kan ini, gadis itu berkongs1kan peranga1 ibunya yang gemar mengus1knya di rumah. Dia kemudian berkongs1kan rak4man di mana si ibu siap memakai telekvng berwarna putih untuk mengejvtkannya.

Malah wanita itu turut berdir1 di hadapan pintu bil1k air samb1l menunggu anaknya keluar daripada situ. Lebih melvcukan, gad1s itu yang terkejvt dengan kemuncvlan ident1ti berwarna putih itu kemudian menjer1t $ekuat hat1 sebaik sahaja mel1hatnya.

Apa yang mencu1t hati ialah jer1tan gadis itu dengan gaya seperti lelaki menjer1t turut membu4tkan net1zen berdek4h melihatnya. Pada penghujvng vide0, gadis itu turut dilihat menahan ketawanya sambil memeluk si ibu yang berjaya men4kutkannya di situ.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat gel4gat ibu dan anak ini. Dalam masa yang sama, netizen turut terhibur melihat reaks1 gadis itu yang kelihatan benar-benar terkejut dengan apa yang terjad1.

“Sapa yang ulang-ulang tengok kita sama.”

 

“Suara jantan keluar…”

“Dengan aku-aku sekali terkejut.”

“Dia punya jerit, satu jiran boleh dengar.”

Be the first to comment on "Gelagat Ibu ‘Pr4nk’ Anak Buat Netizen Turut Sama Terkejut."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*