2 Lelaki Pukau Mata Netizen. Selamba Kayuh Basikal Naik Bukit Tinggi.

Pera$an tak? Aktiviti sukan berbasikal semakin dim1nati ramai di Malaysia sejak selepas PKP 1.0 yang lepas sehinggalah sekarang. Mana tidaknya, selepas sekian lama terper4p di rumah ramai orang mula mencari aktiviti yang sesuai untuk beriadah.

Selain itu, aktiviti sukan ini juga semakin popular apabila dilihat selebriti-selebriti di Malaysia juga mengikut1 aktiviti berbasikal ini menjadikan sukan ini menjadi ikutan pengikut mereka.

Ianya sangat ketara sehinggakan apabila tibanya hujung minggu pa$tinya ada sekumpulan peng4yuh basikal berada di mana-mana di atas jalan raya.

Menerusi v1deo dari @hakunamatata_71, kelihatan seorang lelaki sedang melakukan aktiviti berbasikal di $alah sebuah kawasan yang tidak dikenal pa$ti.

Namun, apa yang lebih mencur1 tumpuan adalah ketika dia dilihat dengan selamba meng4yuh basikalnya untuk naik ke atas bukit sambil dit0nton beberapa orang di situ.

Tidak lama kemudian datang lagi seorang lelaki melakvukan yang perkara sama dengan mengayvh hingga ke atas bukit. Ak$i mereka itu ternyata memuk4u m4ta ramai kerana dia berjaya meng4yuh basikal itu hingga ke atas tanpa mengvndur atau j4tuh.

 

Sumber: Seismik

Be the first to comment on "2 Lelaki Pukau Mata Netizen. Selamba Kayuh Basikal Naik Bukit Tinggi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*