Lelaki Ini Tunjuk Bakat Ukir P0tret Tun M Hanya Atas Daun, Memang Hebat!

Benarlah setiap manusia yang lahir di muka Bumi ini mempunyai bakat yang tersendiri. Ada juga dalam kalangan orang ramai yang menggunakan bakat ini sebagai m4ta pencar1an rezeki dan ada juga menggunakan b4kat untuk mengisi masa lapang sahaja. Begitu juga dengan seorang lelaki ini yang mempunyai bak4t menguk1r wajah orang ternama di atas sehelai daun sahaja! Hebat!

UK1R MUKA TUN M ATAS SEHELAI DAUN

Terdapat satu perkongs1an v1deo di laman Tikt0k milik @hafizi_eiji apabila dia mempamerkan kehebatan seni menggunakan sehelai daun. Apa yang menariknya adalah dengan menggunakan sehelai daun, saudara bernama Hafizi ini boleh menguk1r pelbagai jenis reka4n termasuklah uk1ran wajah mant4n Perdana Menteri Malaysia iaitu Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Vide0 berduras1 19 saat dan mendapat tont0nan sebanyak 370 r1bu dalam masa 12 j4m ini memap4rkan dia menggvnakan sehelai daun dan menguk1r wajah Tun M. Mungkin nampak mudah namun kemah1ran ini telah diprakt1kkan dalam temp0h yang lama dan has1lnya begitu men4kjubkan!

Bukan sahaja wajah-wajah tokoh tern4ma, malah Hafizi yang beras4l dari negeri Kedah ini juga turut mengabadikan ukiran tulisan Allah, Muhammad di atas sehelai daun tersebut. Prestas1 membangg4kan adalah dia juga pernah ditemuramah oleh stesen televisyen seperti rancangan Malaysia Hari Ini dan Borak Kopitiam.

Sumber: Tiktok @hafizi_eiiji

Be the first to comment on "Lelaki Ini Tunjuk Bakat Ukir P0tret Tun M Hanya Atas Daun, Memang Hebat!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*