Lelaki Bergurau Dengan Singa, Netizen Seriau!

Umum ketahui singa adalah salah satu haiwan buas yang cukup digeruni ramai. Namun di sesetengah negara, singa dipelihara dan dilayan sama seperti haiwan kesayangan seperti kucing dan anjing. Biarpun begitu, video lelaki bergurau dengan singa peliharaannya baru-baru ini menjadi tul4r di sosial media.

Video yang menjadi tul4r di sosial media selepas dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter itu telah meraih 12.3 juta tontonan sejak dimuat naik dua hari lalu.

Dalam video berdurasi 20 saat, kelihatan seorang lelaki yang sedang duduk di sebalik pokok sambil merakamkan wajahnya. Namun begitu di belakangnya kelihatan seekor singa dewasa yang sedang mengintip.

Pada saat ke 12 singa itu ‘menjerkah’ lelaki tersebut seperti seekor kucing sedang bergurau dengan tuannya.

Berikut adalah video yang tul4r itu:

Perkongsian ini juga telah meraih lebih 292,500 retweets dan 842,800 likes. Walaupun begitu, rata-rata netizen meningg4lkan reaksi terkejut dan cemas mereka selepas menonton video ini di ruangan komen seperti berikut:

“Ini sangat menakutkan dan menarik dalam masa yang sama. Lelaki ini seperti ada pertalian dengan haiwan liar yang mampu menghabiskannya!…”

main dengan singa 1

“Macam mana boleh jinakkan singa macam ni? Biarpun ia nampak setia tapi tak takut ke singa ni menyerang satu hari nanti?”

main dengan singa 2

“Ini sangat cute dan menakutkan dalam masa yang sama”

main dengan singa 3

Sumber: TwitterVia HCL

Be the first to comment on "Lelaki Bergurau Dengan Singa, Netizen Seriau!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*