Hafiz Hamidun Tunai Umrah Di Tanah Suci, Tok Ti Sampaikan Doa Agar Diberi Peluang Hamil Lagi.

Penyanyi dan komposer, Hafiz Hamidun kini berada di tanah suci bagi menunaikan umrah. Keberangkatannya ke sana turut disertai rakan terdekat lainnya.

Terdahulu. bintang ini ada memuat naik satu entri sebelum berlepas ke Jeddah dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur dan serentak dengan perkongsian itu, para peminat serta rakan selebriti mendoakan semua urusan Hafiz dipermudahkan.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh Hafiz Hamidun (@hafizhamidun) pada

Penyanyi yang popular dengan lagu Jodoh Berdua itu juga sering mengingatkan diri supaya berusaha mencari keberkatan dalam setiap pekerjaan yang dilakukannya.

Baginya, setinggi mana pun kejayaan yang dicapai, Hafiz sentiasa berdoa kepada Allah supaya tidak lupa diri dan alpa dengan kemewahan yang terbentang di depan mata.

Kali ini, dia ada mempelawa sesiapa yang ingin kirimkan doa, untuk tulis di ruangan komen entri berkenaan dan akan dibaca andai punya ruang.

Menjadi perhatian, apabila doa serta dedikasi itu turut tertera komen yang ditinggalkan penyanyi terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza.

Komen dari Datuk Seri Siti Nurhaliza.

 

Alhamdulillah .. jgn lupa doakan akk dpn kaabah minta pd Allah SWT semoga dijemput menjadi tetamunya .. Aamin

Komen dari Ifa Raziah.

Semoga mendapat haji yang mabrur. Amin..

 

Sumber: IG Hafiz Hamidun

Be the first to comment on "Hafiz Hamidun Tunai Umrah Di Tanah Suci, Tok Ti Sampaikan Doa Agar Diberi Peluang Hamil Lagi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*