T4kziah.. Shazroul AF4 Meningg4l Dunia.. Ini Puncanya..

Bintang Akademi Fantasia 4 (AF4) Shazroul Fazlie menghembuskan n4fas terakhir di Hospital Kuala Lumpur (HKL) kira-kira jam 6.20 petang tadi.

Berita itu disahkan oleh adiknya Nurul Ikmal Zahari, 30, sebentar tadi.

Menurut adiknya, Nurul Ikmal Zahari, 30, selepas empat hari mendapat r4watan di Unit Raw4tan Rapi (ICU) HKL, arw4h abangnya dipindahkan ke wad biasa.

“Sepanjang menerima rawatan di hospital, memang tiada perubahan ketara abang akan kembali pulih. Ketika itu, kami bertawakal dengan apa sahaja ketentuan Allah

“Insya-Allah, kami sekeluarga akan menyempurnakan pengebvmiannya, esok.

“Jen4z4h akan dimandikan di Masjid Bukit Antarabangsa dan disem4dikan di Tanah Perkvburan Ukay Perdana,” katanya seperti yang dilapor BH Online.

Terdahulu, Shazroul, 34, meningg4l dunia akibat jangkitan kum4n pada usvs.

Pada 21 September lalu, ibu arw4h, Noraini Elias, memaklumkan anaknya dirawat di ICU hospital itu selepas jatuh s4kit secara tiba-tiba.

arw4h dimasukkan ke hospital buat kali pertama pada 10 September lalu, iaitu sehari sebelum ulang tahun kelahirannya yang ke-34, dan kali kedua pada 21 September.

Sepanjang tempoh berkenaan juga, arw4h menjalani dua pembed4han. Doktor turut melakukan pem0t0ngan usvs yang bocor, sepanjang kira-kira 90 sentimeter.

Menurut Noraini lagi, berat badan arw4h turut menyaksikan penurunan secara drastik, daripada 61 kilogram (kg) kepada 45 kg.

Shazroul pernah menghasilkan album berjudul Cuma, selain berduet dengan Adzrin Azhar menerusi lagu Pencuri Hati.

 

Sumber: BH Online

Be the first to comment on "T4kziah.. Shazroul AF4 Meningg4l Dunia.. Ini Puncanya.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*