“Jangan Melampaulah!” – Teruk Dikec4m Netizen, Ini Tindakan Fizo Omar

Pelakon Fizo Omar tidak berniat untuk mengambil tindakan und4ng-und4ng terhadap segelintir netizen yang cuba menyebar perkara tidak tepat tentang kes percer4iannya dengan Mawar Karim.

Namun, Fizo tidak teragak-agak untuk bertindak seandainya ada dalam kalangan netizen yang keterlaluan hingga mengaibkan pihaknya dan keluarganya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

There is this girl who stole my heart, and she called me “Daddy” . . Hang in there maryam, you deserve for a father’s love. #throwback

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

“Saya tidak akan mengambil tindakan und4ng-und4ng pun, itu hak netizen untuk bercakap.

“Tetapi kalau ada yang terlampau sampai mengaiibkan dan memberikan kesan tidak baik, saya akan mengambil tindakan sewajarnya.

“Saya tak mahu hubungan saya dan bekas isteri menjadi keruh memandangkan kami sudah bersepakat untuk berbaik-baik demi Maryam,” katanya kepada Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

IANYA SATU PERMULAAN BUKANNYA PENGAKHIRAN. . Terima kasih sya nk ucapkan kpd smua yg mendoakan yg baik2 utk sya dan Mawar.Segala penulisan yg positive dr kawan media dan komen2 yg positive dr netizen semoga Allah memberkati niat baik korang semua utk kami. . Apa yg berlaku diantara sya dan Mawar ini adalah dgn izinNYA.setelah pelbagai usaha dilakukan, dan kami bersepakat untuk berpisah dgn cara baik.sesiapa yg berumah tangga mengharapkan kebahagiaan hingga ke akhir hayat.Tapi perancangan Allah utk kita adalah yg terbaik.saya terima dgn takdir ini dan sya percaya Allah tidak pernah zalim kpd hambaNYA dan setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya.dan kita sbgai manusia haruslah memandang ke arah hikmah yg positive dan jgn sesekali bersangka buruk kpd takdirnya. . Hari ini, 10 Julai 2019, dgn izin Allah,Status kami sbgai suami isteri telah pun berakhir dan bertukar kpd CO- PARENT kpd zuriat kami, Wan Maryam Bt Wan Hafizol iaitu amanah Allah kpd kami utk menjaga dan mendidiknya.Insyallah hubungan baik sya dan mawar akan berterusan dan sya pasti hikmah disebaliknya kami terus menjaga silaturahim diantara kami dan kelurga akan bertambah erat. . Pada sya peristiwa ini bukanlah satu pengakhiran, malah ianya adalah satu PERMULAAN fasa baru dlm hidup kami, sebagai CO-PARENT dan sahabat baik.tiada perbalahan diantara kami dan punca dan sebab yg berlaku ini adalah kerana kelemahan dan kekurangan kami sendiri.semoga dgn takdir ini kami akan memperbaiki kekurangan masing2 untuk menjadi insan yg lebih baik kelak. . Sya akan sentiasa doakan yg terbaik utk mawar dan keluarga, juga berterima kasih diatas doa dan sokongan daripda anda semua yg berterusan utk kebaikan kami.

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

Tambah Fizo lagi, dia juga enggan mengambil pusing buah mulut netizen hingga impaknya terhadap mereka sekeluarga menjadi lebih keruh.

“Saya tak mahu disebabkan kata-kata netizen baik saya dan bekas isteri berg4duh.

“Jadi, semua pihak haruslah berfikiran waras dan membuat keputusan dengan bijak,” kata Fizo.

Fizo ditemui di kediamannya di Bangi, Selangor baru-baru ini sempena kejutan khas buat ibunya Hasnah Jidin ketika sambutan hari jadi Fizo sendiri yang ke-34.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“You have to see failure as the beginning and the middle, but never entertain it as an end.”

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

Pasangan Fizo dan Mawar bercer4i talak satu pada 10 Julai lalu selepas enam tahun berkahwin.

Selepas berita perceraian itu tersebar, ada segelintir pihak yang membuat andaian bahawa ibu Fizo menjadi punca keretakan rumah tangga mereka.

Bagaimanapun, ibunya tampil membuat penafian berhubung perkara terbabit.

Hasil perkongsian hidup Fizo dan Mawar, mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.

Sumber : Gempak

 

Be the first to comment on "“Jangan Melampaulah!” – Teruk Dikec4m Netizen, Ini Tindakan Fizo Omar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*