Tiga bulan berlalu, ‘Makcik Pu4ka’ belum muncul mohon maaf pada Fizz Fairuz

PELAKON Datuk FIZZ Fairuz menjelaskan dia hanya menunggu masa untuk mengheret individu di sebalik akaun Makcik Pu4ka yang pernah menimbulkan kekec0han apabila membuat kenyataan p4lsu mend4kwa dia ditangkap kh4lwat di sebuah pulau peranginanApril lalu

Fizz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, 39, bagaimanapun berkata, masih ada peluang untuk individu terbabit membuat permohonan maaf jika bertemu dengannya menyelesaikan isu itu secepat mungkin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dah tak kena interview hahaha.. #abpbh32

A post shared by Dfizzfairuz (@fizzfairuzofficial) on

“Sudah tiga berlalu sejak fitn4h itu terjadi, namun ia tidak bermakna saya sudah berdiam diri. Saya dan peguam masih meneruskan kes ini dan kami kini sudah mempunyai bukti yang kukuh untuk mengeheretnya (Makcik Pu4ka) ke muka pengadilan.

“Mar4h tu mestilah mar4h, namun saya masih mempunyai sifat keperimanusiaan. Siapa awak (Makcik Pu4ka), tinggal di mana dan sebagainya semua saya dah tahu, jadi datang la berjumpa secara bertentangan mata sebelum pihak p0lis mengambil tindakan,” kata Fizz kepada mStar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pengalaman mengajar kejayaan.. #abpbh32 #pcabpbh32

A post shared by Dfizzfairuz (@fizzfairuzofficial) on

April lalu, sebuah laman Instagram mendakwa seorang individu bergelar Datuk Seri ditangkap kh4lwat di sebuah pulau peranginan terkenal dan mendakwa individu terbabit sebagai Fizz Fairuz.

Pemilik akaun Instagram terbabit bagaimanapun telah membuat permohonan maaf secara terbuka di laman tersebut namun lap0ran p0lis terhadap dakwaan liar tersebut masih dibuat selepas gagal bertemu Fizz secara bertentangan mata.

VIDEO :

Sumber : Mstar

Be the first to comment on "Tiga bulan berlalu, ‘Makcik Pu4ka’ belum muncul mohon maaf pada Fizz Fairuz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*