‘Lama Sangat Makan Hati ‘ Hati Mawar Pendam Lama Dengan Masalah Keluarga Mertua,Rumahtangga Sendiri Terkorb4n

Selepas Fizo Omar dan Mawar Karim mengumumkan mengenai pencer4ian mereka, ramai telah mula membuat pelbagai spekulasi mengenai punca keretakan rumah tangga yang telah mereka bina selama enam tahun.

Ramai yang sedih melihat pengakhiran hubungan pasangan tersebut, termasuk seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Nur Ariana Zulaikha, sempat berkongsi pendapat mengenai isu itu.

Kerana  family in lawa keluarga sendiri terk0rban

Namun, berdasarkan sumber yang didapati ada mengatakan bahawa rumah tangga mereka mula goyah gara-gara tiada sefahaman dengan keluarga mertua.Menurutnya, dia berasa simpati apabbila mengenangkan semula bahawa pasangan tersebut menunggu selama enam tahun untuk memiliki zuriat sendiri, tetapi selepas berjaya membina keluarga, perpisahan pula yang datang.

Kahwin ni tak seteruk dan tak seindah yang korang bayangkan

Baginya masalah antara ipar duai ini boleh diselesaikan jika kita sendiri bijak membawa diri, berbuat baik dengan semua orang dan sentiasa bersangka baik dapat mengelakkan daripada perbalahan.

Perkahwinan tu peng0rbanan…

Melihatkan anak muda zaman sekarang memikirkan seronoknya berkahwin, wanita itu juga memesan bahawa dalam perkahwinan perlukan peng0rbanan yang besar.

Begitulah dia rencah dalam perkahwinan, namun setiap pasangan yang berumah tangga tidak mahukan pencer4ian tetatpi apa yang boleh dilakukan jika itu adalah jalan yang terbaik.

Sumber : Newcoviral

 

Be the first to comment on "‘Lama Sangat Makan Hati ‘ Hati Mawar Pendam Lama Dengan Masalah Keluarga Mertua,Rumahtangga Sendiri Terkorb4n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*